Gästebuch von vollmondtreff.ch

Einträge: 13 | Besucher: 7439

Colin schrieb am 07.06.2016 - 10:47 Uhr
Hey Silvia und Res,
de Vollmondtreff isch jede Monet de Hammer und immer echli öppis anders. Ich find das super schön vo euch das ihr immer echli öppis mache, ich und au vieli anderi schätze das sehr.Und sind sehr froh das es euch uf Ittethal verschlage hett (Dank de Silvia)Smiley . Und au das ich au userhalb vom Vollmondträff euch dörf cho psueche und vorallem euch mängisch es bitzeli dörf oder chan Hälfe find ich megaa schön und ich mach das immer megaa gärn für euch, und es isch schön z wüsse das ich bi euch immer Willkomme bin. DANKE VIEL VIEL MAL!!!
Das es jetzt es Gästebuech uf de Hompage git find ich super. Au de Patrick macht e super Arbeit mit dere Hompage, au der Pädi es Gosses Kompliment!!! Mached wiiter so und macheds guet
Grüessli vom Herr AEBI (Colin)Smiley
Silvia und Res schrieb am 06.06.2016 - 10:09 Uhr
Wir freuen uns auf Eure Nachricht.

Schön, dass Ihr das Gästebuch aufgerufen habt.
Webmaster schrieb am 05.06.2016 - 19:28 Uhr
Ab sofort ist unser Gästebuch verfügbar. Wir freuen uns über Eure Einträge.

Diese Webseite verwendet Cookies. Durch die fortgesetzte Nutzung dieser Webseite stimmen Sie dem Einsatz zu. OK, verstanden! Informationen zum Datenschutz